شلوار جین

داستان تولید شلوار جین

/
اولین شلوار جین برای ماندگاری بالاتر ‫به عنوان یک پارچه چنبه‌ای محکم طراحی شد. در طول قرن بیستم، ‫این شلوارهای طبقه کارگر ‫به نمادهای مد تبدیل شدند. ‫امروزه، بیشتر شلوارها  ‫بیش از یک سال دوام نمی‌آورند. ‫و هر شلوار جدیدی که می‌خرید ‫هزینه‌ای بالاتر از تصورتان دارد.
تیشرت خدا با من است

لباس مناسب حالمان را بهتر می‌کند

/
لباس پوشیدن ما، بسته به سلیقه، نوع تفکر، حس تنوع، وضع مالی و چهارچوب جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تعیین می‌شود. حال عامل دیگری وجود دارد که ناخواسته بیشتر مردم از آن پیروی می‌کنند و آن عامل سن است. کمتر افرادی برای کودکان زیر ۷ سال در مراسم عروسی، رنگ مشکی انتخاب می‌کنند و برای پدرداماد رنگ کت و شلوار جیگری را می‌پسندند.
threadless

خرید طرح‌های الوان برای دوستان خارج از ایران

/
ما طرح‌های گرافیکی را در اختیار تریدلس قرار دادیم و تولید، چاپ و ارسال آن توسط تریدلس انجام می‌شود. لباس‌ها از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است و چاپ آن به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.
تتو و خالکوبی روی دست

خالکوبی می‌تواند به شما قدرت بدهد

/
تتو شما با شما زندگی می‌کند و با شما می‌میرد. بنابراین شاید بهتر باشد آرزوها، اهداف و خواسته‌های واقعی یا بهتر از همه رویاهای بزرگ خودتان را روی بدن‌تان حک کنید.
زیبایی و کاربرد عینک

کاربرد و زیبایی عینک

/
عینک‌های خلبانی که شخصیتی آینده‌نگر، و ماجراجو را نشان می‌داد. عینک‌هایی با فریم‌های ضخیم نشان‌دهنده‌ی هوش یا درس‌خوانی بود. عینک‌های ویفرر نشان‌دهنده‌‌ی نوعی پانک سنگین بود: یاغی،عجیب و غریب.
استایل راحت

استایل کژوال چیست؟

/
کژوال استایلی است که نه کاملا رسمی ست نه کاملا غیر­رسمی. شاید بشود گفت یک استایلِ نیمه­‌رسمی است که اولین اولویتش راحت بودن است.
نقش دکمه ها در فشنTED

«دکمه»ها چطور جهان فشن را تغییر دادند؟

/
هیچ کس نمی‌داند چه کسی دکمه را اختراع کرد. ممکن است 4٫۰۰۰ سال قبل به وجود آمده باشد. در ابتدا صرفا تزئینی بود، فقط یک چیز خوشکل که به لباس‌تان دوخته می‌شد. بعد حدود ۳٫۰۰۰ سال بعد، یک نفر بالاخره جا دکمه‌ای را اختراع کرد، و دکمه‌ها ناگهان به درد بخور شدند.
هودی پاییز خدا با من است

تاریخ سه هزار ساله هودی

/
«هودی» خیلی چیز جالبی است: یکی از آن چیزهایی که زمان رویشان تاثیری ندارد. هودی آنقدر خوب و به درد بخور است که بخشی از زندگی ما شده است و برای همین خیلی کم درباره‌اش فکر می‌کنیم. شاید به آن بتوانیم «شاهکار فروتن» بگوییم.
هودی زمستانه الوان خدا با من استمجید ارونقی

استایل خودت را داشته باش!

/
افرادی با شخصیت ثابت و استوار، معمولا استایل لباس پوشیدن خاصی برای خودشان دارند؛ اما بهتر است این را بدانیم که استایل به معنای خاص کت و شلوار پوشیدن برای مردان و پاشنه بلند برای زنان نیست بلکه به معنای فرم و استایلس است.
اوریگامی روباه

برای محیط زیست دوباره مصرف کنیم!

/
می‌دانستید که در راستای حفظ محیط زیست از کاغذهای بسته‌بندی الوان می‌توانید دوباره استفاده کنید؟ البته از هر کاغذی می‌توانید! اما بسته‌بندی‌های الوان بدون چسب هستند و این امکان را بهتر فراهم می‌کنند که از آنها استفاده مجدد کنید.