سوئیشرت زمستانی «خداوند شبان من است»

متن کامل و مفهوم آیه خداوند شبان من است

/
متن کامل زبور ۲۳ از کتاب مزامیر حضرت داوود «خداوند شبان من است…
تیشرت عدد پی ۳/۱۴ 3.14

اهمیت عدد پی (π) و کارکردهای آن در زندگی روزمره

/
عدد پی (π) یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین اعداد در ریاضیات است که در انداز…
تابلو خداوند شبان من استMajid Arvanaghi

دانلود فایل‌ طرح‌های خدا با من است

/
برخی فایل‌های طرح خدا با من است برای تتو و همینطور برخی از طرح‌ها …
تیشرت کلامم جهانم را میسازد

اهمیت انتخاب طرح و نوشته برای تیشرت و هودی

/
از اهمیت انتخاب طرح‌های جذاب برای تیشرت و هودی خود آگاه شوید. طراحی‌های مناسب می‌توانند علاوه بر افزایش جذابیت شما، اعکس‌العمل‌های مثبت دیگران را به شما جلب کنند، موضوعات مهم را اعلام کنند، خلاقیت شما را بیان کنند، سلیقه شخصی شما را بازتاب دهند و به شما اعتبار و تفرقه بخشند.

اگر بخواهید روی بدنتان تتو بزنید، چه می‌زنید و چرا؟

/
من و شما شاید بر اساس یک تصمیمی ناگهانی خالکوبی انجام دهیم یا شاید بخاطر معشوقه خود طرحی روی بدن خود بزنیم، اما شاید ندانید که تتو دارای یک تاریخ باستانی و البته جالب هستند..
تیشرت من زمین را دوست دارم

دلایل استفاده از تیشرت در مد

/
تیشرت امروزه در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه و به عنوان یکی از پر کاربردترین و محبوب‌ترین انواع پوشاک در جوامع مدرن شناخته می‌شود. تیشرت می‌تواند به راحتی با تکه‌های دیگری از لباس ترکیب شود. برای مصارف مختلفی از جمله استفاده در محیط‌های کاری، محیط‌های غیر رسمی و حتی در رویدادهای رسمی به کار می‌رود. در این مقاله، ما به بررسی دلایل استفاده از تیشرت در مد و چگونگی استفاده آن در مراسم رسمی و غیر رسمی می‌پردازیم.

لذت لباس پوشیدن

/
دوپامین لباس در عمق خود ما را تشویق می‌کند تا نسبت به استایل خود احساس خوبی داشته باشیم. این موضوع به ما کمک می‌کند از پوشیدن چیزی که واقعن دوست داریم لذت ببریم. برخلاف خریدهای بی‌رویه یا لایک گرفتن در یک پست اینستاگرامی.
کلامم جهانم را میسازد

آدم‌های موفق چطور لباس می‌پوشند؟

/
رنگ و طرح‌های با مفهوم با جملات معنا‌دار در لباس می‌تواند به زندگی شما و دیگران رنگ بدهد. طرح روی تیشرت و پیراهن شما نه تنها دریچه‌ای برای ورود به روح شماست بلکه می‌تواند شروع کننده یک رابطه‌ی پایدار و نشان دهنده‌ی دید شما به جهان پیرامونتان باشد.
چگونه از تیشرت نگهداری کنیم

هشت ترفند در مورد مراقبت از لباس‌های نخی

/
پنبه در تهیه‌ی بیش‌تر لباس‌ها از انواع تیشرت‌ گرفته تا جوراب‌ها و حتا سایر منسوجات خانگی مانند ملحفه و روتختی، به دلیل دوام بسیار بالا و خوب، نقش به سزایی ایفا می‌کند.
تیشرتهای رنگی

رنگ لباس رفتار ما را عوض می‌کند؟

/
آیا می‌دانید تحقیقات نشان داده اثر رنگ‌ها بر رفتار افراد مشابه هستند؟ به عنوان مثال رنگ آبی همیشه برای ما یادآور آرامش و ثبات است. زیرا رنگ آبی تداعی‌کننده‌ی آسمان و دریاست.
راحتی در لباس پوشیدن

چرا راحتی لباس مهم است؟

/
خرید پیراهن یا تیشرتی خاص می‌توانذ تحت تأثیر عوامل زیادی مثل نیاز، زیبایی و یا راحتی باشد. اما چه دلیل پوشیدن آن لباس خاص نیاز اولیه باشد، چه برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران و یا برای محافظت باشد، راحتی آن لباس یک امر ضروری است.

اورسایز بپوشیم یا نه؟

/
میشه روی تیشرت فیت یه پیرهن گشاد پوشید و با شلوارک و کمربند ست کرد و دکمه هاش رو نبست. گاهی یه پیرهن یا تیشرت بلند می تونه جای همه لباس‌ها رو بگیره! میشه یه تی شرت بدون آستین گرفت، پایینش رو گره زد و با شلوار یا شلوارکِ فیت پوشید.
فشن

لباس به عنوان پلی بین فرهنگ‌ها

/
اغلب گفته می‌شود که داستان‌های تاریخ را فاتحان می‌نویسند، اما اگر درست باشد چه بر سر پایمال شدگان می‌آید، و چطور امید به الهام بخشی برای چیزی بزرگتر را داشته باشند اگر که هرگز داستان‌های گذشته‌های باشکوه خویش را نشنوند؟
استایل خیابانی

استایل چیست؟

/
همیشه این سوال که استایل یعنی چه؟ مطرح می‌شود. به طور کلی استایل مجموعه‌ای از شخصیت، طرز تفکر، احساسات، قدرت کنترل و اعتماد بنفس هر فردی است. سبک خاصی از لباس پوشیدن می‌تواند جلوه‌ای ویژه از این حالات را به نمایش بگذارد.
تیشرت خدا با من است - ۴

تیشرت پوشیدن از کجا شروع شد؟

/
شاید برایتان جالب باشد که بدانید تیشرت‌ها برای اولین بار در جنگ‌ بین کشورهای آمریکا و اسپانیا در سال ۱۸۹۸ تا ۱۹۱۳ به عنوان لباس‌های زیر یونیفرم در ارتش نیروی دریایی آمریکا پوشیده شدند. این تیشرت‌ها یقه گرد و سفید ساده که از جنس پنبه بودند.