راهنمای ساخت استیکر در تلگرام

استیکر تلگرام: طرح‌های الوان را در تلگرام بیابید

اول. استیکرهای الوان در تلگرام

بعضی از طرح‌های ما را می‌توانید در تلگرام به عنوان استیکر استفاده کنید. بنا را بر این گذاشتیم که به مرور استیکرهای بیشتری هم اضافه کنیم. برای دسترسی به استیکرها کلمه elvandesign را جستجو کنید یا از این لینک (t.me/addstickers/elvandesign) استفاده کنید.

همچنین می‌توانید کیو آر کد بالا را با دوربین موبایل اسکن کنید و مستقیم بروید به بخش استیکرهای تلگرام. اگر پیشنهادی برای استیکر جدید داشتید حتما به ما بگویید. موفق باشید.

 

دوم. چطور خودتان در تلگرام استیکر بسازید؟

  • آماده‌سازی تصویر: ابتدا باید تصویر یا طرحی که می‌خواهید به عنوان استیکر استفاده کنید را آماده کنید که این می‌تواند یک نقاشی، عکس یا هر تصویر دیگری باشد. مطمئن شوید که تصویر شما به فرمت PNG باشد و پس زمینه آن ترانسپرنت باشد.

راهنمای ساخت استیکر در تلگرام

  • ساخت استیکر پک: برای شروع، به آدرس https://t.me/stickers در تلگرام بروید و فرمان “/newpack” را به ربات استیکرز بدهید. بعد از شما می‌خواهد که یک عنوان برای پک استیکرها به او بدهید که باید غیرتکراری باشد.
  • افزودن تصویر: بعد از انتخاب اسم، اولین تصویر را که از قبل آماده کردید را برای ربات می‌فرستید. که باید با فرمت PNG باشد و ابعاد 512×512 پیکسل؛ البته یکی از ابعاد آن می‌تواند کمتر از 512 پیکسل هم باشد و حتما نباید مربع باشد. اما بیشتر از 512 اگر باشد قبول نمی‌کند و درخواست می‌کند که فایل جدید بفرستید.
  • اضافه کردن برچسب (Sticker Emoji): پس از ارسال تصویر، باید برای آن یک کاراکتر (Emoji) انتخاب کنید. در واقع تصویر شما لینک می‌شود به یک Emoji که بهتر است ایموجی مرتبط با محتوای استیکر انتخاب کنید و برای ربات بفرستید. این پروسه (شماره ۳ و ۴) را برای هر تعداد استیکری که دارید ادامه می‌دهید.

راهنمای ساخت استیکر در تلگرام

  • ثبت و انتشار: در نهایت، بعد از اضافه کردن تمام تصاویر و برچسب‌ها، می‌توانید با فرمان “/publish” استیکر را ذخیره و منتشر کنید. به این ترتیب، استیکر شما آماده استفاده توسط شما و دیگران در تلگرام می‌شود.

خود ربات امکانات دیگری مثل ادیت و جایگزین کردن استیکر را به شما می‌دهد که فقط کافیست قدم به قدم به راهنمایی‌هایش عمل کنید.

امیدوارم این راهنما به شما کمک کند تا استیکرهای مورد علاقه خود را بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

 

(این متن و تصویر مربوطه توسط هوش مصنوعی ایجاد و بعد اصلاح و ویرایش شده است)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.